Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MarcinDabrowski | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Dąbrowski adresLDZ zarejestrowany24.05.2007 @17:36:57 ostatnio na stronie24.06.2014 @14:24:38

Nobody expects the spanish inquisition!

Twarzoksiążka:http://www.facebook.com/marcin.dabrowski3
Ortografika: http://www.ortografika.eu
S.T.G.U.: http://stgu.pl/?p=890
Behance: http://www.behance.net/Marcin_Dabrowski

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.ortografika.eu Gadu-Gadu7738457
digarty7 komentarze1345 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ArkadiuSS    14.01.2008 @16:14:26
hiehie dzieki za inwigilację
_______
 8830088
+peha    12.01.2008 @17:56:48
miło słyszec

thx
_______
http://www.peha.com.pl - portfolio
~ardanis    12.01.2008 @09:10:59
dzieki
pozdrawiam
_______
Rzeczywistość jest tylko stanem umysłu!
~eMGie    09.01.2008 @19:06:35
~parafianin    09.01.2008 @11:38:46
klient zdecydowal sie na projekt czwarty wiec teraz to juz musztarda po obiedzie
ale dobry pomysl z tymi nozkami
~jnb    01.01.2008 @21:10:46
Witaj wszystkiego dobrego w nowym 2008, owocnej pracy (liczę że także ze mną ) i niekończącego się pasma sukcesów pozdrawiam i pozwolę sobie 'obserwować'
~ArkadiuSS    29.12.2007 @02:52:16
piona! :D
_______
 8830088
~mekii    27.12.2007 @15:07:29
To, że coś się komuś nie podoba też ma sensnie lubie dostawać komentów na profil jak sam komuś diga oceniłem. Irytuje mnie to strasznie
_______
http://www.lmfoto.pl - fotografia ślubna Kraków, Myślenice, Bochnia, Limanowa
Wyjątkowy plener ślubny: http://www.plenerslubny.com.pl
Sesje fotograficzne http://sesjefotograficzne.net
~parafianin    21.12.2007 @08:04:42
to jest na powaznie - to ze tobie nie podchodza to nie znaczy ze sa zle. zreszta jesli chodzi o mnie to ty tez raczej nie blyszczysz....
^Defect    19.11.2007 @02:31:46
ostatnio edytowane: 2007-11-19 02:32:02
~entroop    17.11.2007 @10:47:11
Dziękuje za komentarz
~koralgol    16.11.2007 @14:45:02
chodzilo mi raczej o model tego krzesla, technika wykonania jest ok, ale jasne, rozumiem ze takie maja w ofercie, mi natomiast do twojej pracy najbardziej pasowal by model Vernera Pantona http://www.danish-furniture.com/images/verner-panton-chair.jpg
lub cos Arne Jacobsena, albo Rossa Lovegrova, to jest design

pozdro
_______
"And on I read
Until the day was gone
And I sat in regret
Of all the things I've done"
~PizzaPuzzel    16.11.2007 @14:42:56
No racja, racja.

Nie widziałem Twojej galerii wcześniej, przejrzę jak będzie chwila. Wygląda ciekawie.
~Cyprees    14.11.2007 @21:26:35
Dzieki za komenta, a projekt dawno oddany, nie wiem czy juz wdrozony no byly poprawki uwzglednione
~bartekwiktorowicz    08.11.2007 @19:27:14
o, łódź
~sebastianprofic    04.10.2007 @20:16:56
dzięki za komentarz pozdrawiam
_______
Portfolio http://www.sebastianprofic.pl Zapraszam!
~gluszczenko    01.10.2007 @16:11:14
dzieki, okolo 3dni +poprawki klienta
pozdr
~Kwaku    28.09.2007 @18:06:32
pionteczka ! ciesze sie , ze sie podoba
~k4szkiet    27.09.2007 @18:08:35
w jakiejs agencji robisz ?
+redkroft    21.09.2007 @16:08:43
Wszystko robie w Adobe Illustrator, jesli chcialbys tez np zapisac to do pliku fonta, bedziesz potrzebowal np. Macromedia Fontographer
+redkroft    21.09.2007 @14:59:52
Hej, dzieki w wiekszosci sa to moje fonty, czasem zdaza sie, ze modyfikuje juz istniejace.
~zdoonek    21.09.2007 @11:11:52
jak sie nie da jak sie da wlasnie tutaj. dziekuje
+redkroft    20.09.2007 @21:39:13
thx
Poprzednia strona 1 ... 10 11 12 13
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt